h E K T A R

Proiect: Branding

Work: Naming, Brand Strategy, Brand Positioning, Visual Identity, Brand Design, Brand Guideline, Copywriting

Context: Agrosel a dorit un brand de sine stătător pentru divizia de semințe profesionale obținute prin cercetare conservativă (păstrarea soiurilor), dar și cercetare creativă (noi soiuri și hibrizi). Noul brand trebuia creat la intersecția a două mari instanțe: pe de-o parte, discutăm de un produs agricol, ca atare legat de ideea de natural/ ancestral care trimite spre un univers anacronic, stabil (posibil tradițional), neschimbător, pe de altă parte, vorbim despre un produs rezultat în urma unor eforturi care țin de inovație, tehnologie, laborator, know-how, un produs profund ancorat în timpul lui, care se remarcă în primul rând prin eficiență.

Brand Credential: HEKTAR este un exemplu de ”innovative treatment” a unei zone arhaice, ancestrale.

Brand Idea: HEKTAR înseamnă revelarea INOVATIVĂ (prin tehnologie, cercetare, laborator) a ORIGINARULUI (pământul, sămânța, viața).

Tagline: The essence of the future

Previous
Previous

UNDA

Next
Next

GORDON