S I M D A

Proiect: Branding

Work: Brand Strategy, Brand Positioning, Visual Identity, Brand Design, Brand Guideline, Copywriting

Context: SMIDA JAZZ FESTIVAL înseamnă, în primul rând, o abordare inovatoare a muzicii jazz: electro-jazz, future jazz, jazz house, acid jazz, jazztronica etc. Festivalul este construit având la bază axul “new jazz” (curent de avangardă care combină aspecte de jazz tradiţional cu elemente neconvenţionale şi improvizaţii libere, muzica evoluând într-o multitudine de sounduri ce se diversifică într-o varietate de stiluri). Festivalul “open air” se întâmplă în “inima” Parcului Național Apuseni, zonă considerată mai mult decât un simplu “peisaj montan”. Vorbim, practic, de un spațiu originar atât din punct de vedere geo-turistic (peisaje, lacuri, carsturi), cât și antropologic (tradiții, mituri).

Brand Credential: Publicul acestui tip de festival este orientat spre descoperirea creațiilor artistice vii, “eliberate” de înseriere și comerț. Plecarea din “înseriere” ar fi cumva simbolică prin “plecarea din oraș / cartier” spre festival. Publicul caută astfel: eliberarea, urcarea, emoția reală, autentică, vie. Din acest punct de vedere, brandul va îmbina valori care țin de palierul static, de natură (munte, aer curat, peisaje sălbatice etc) cu cele care țin de palierul dinamic, de inovație (stiluri muzicale libere, abordare grafică etc).

Brand Idea: Festival smart, fresh și open minded, ce propune eliberare și inovație prin plasarea muzicii new jazz în cadrul natural al Apusenilor.

Tagline: Exploring sounds

Previous
Previous

GoPark